2015-02-15

2015-02-15

Förlovade ♥

Och så hände det! Min kära Håkan gick ner på knä. Tillsammans med våra tre barn, i solnedgången på stranden. Kan det bli vackrare än så?! Och så klart svarade jag ja! Ett par tårar fick det bestämt bli också. Det var den sista dagen på vår fina resa och bättre avslut än så kunde vi ju inte få. Vilken lycklig liten bubbla vi lever i! Jag älskar dig Håkan.

Han hade smygbokat en restaurang under dagen och vi njöt av god mat innan vi väldigt romantiskt avslutade den underbara kvällen med att hysteriskt panikpacka alla grejor tillsammans med trötta barn :). Taxin hemåt gick kl 08 morgonen efter och packningen för hemfärd var inte påbörjad överhuvudtaget när vi gick ner på stranden.

Så Kamala beach, fredagen den 13:e feb 2015, blir för evigt en dag att minnas för oss. Det tog alltså 9 år innan det äntligen hände. Det kan jag bortse ifrån en kärleksfull dag som denna.






2 kommentarer:

Lisa & livet från den ljusa sidan sa...

Underbart! Stort grattis!

Maria sa...

Tack Lisa! Det känns verkligen jättebra! :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan