2015-02-11

2015-02-11

Ett par härliga sista dagar kvar!

Olle är frisk! Känns så bra. Han leker för fullt och han har ätit både lunch och middag med aptit. Så nu njuter vi för fullo igen. Jag har en lätt förkylning som jag tror knådades fram under en lite väl tuff massage. Fast en lätt förkylning räknas nog inte i sammanhanget. Två dagar kvar av sol och bad nu. Känns att alla börjar sikta hemåt lite smått. Men än har vi inte checkat ut. Killarna vill göra sista aktiviteterna och schack singlade lite otippat upp som favorit. Så det väntar iaf imorgon och så simskola då förstås. Förutom det sedvanliga strandhänget, Fino-lunchen, massagen (?) och poolbadandet då förstås. Om jag känner mig bättre kanske det blir ngn sorts träning också.

 

Vi tar alltför många solnedgångsbilder som ni kanske märker. Här kommer dagens/kvällens skörd av bilder. Mysigt vi har det!


 

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan