2015-02-02

2015-02-02

En underbar dag & dessa solnedgångar

Jag får omvärdera mina ord från igår lite. Det var ju bra mycket skugga på stranden och vi kunde göra en klassisk uppdelning av dagen. Förmiddag strand och eftermiddag pool. Vi njöt av riktigt fin lunch nere vid stranden och det blir nog lunch där varje dag från och med nu. :) det var mycket folk och många försäljare, men det kändes förvånansvärt ok. Trodde kanske det skulle vara värre. Vi njöt av bad och roliga vågor. Åt grillad majs och busade. Blev en fin dag på stranden. Eftermiddagen bjöd på lek i poolen med hotellpersonalen för killarna. Jag rev av ett Crosstraining pass. Elsa njöt av bad innan hon slocknade för andra gången. Killarna gick in på miniland och byggde lego medan jag tränade. Vi skyndade oss från poolen redan vid 17 idag för att hinna med solnedgången. Det kommer vi nog att göra varje dag från och med nu. Åh, dessa solnedgångar. Finns det något bättre!? Vi knallade sedan till in restaurang vi fått tips om och vi fick sällskap av nya bekanta, mia och gustav. Visst någon du känner lisa! :) en mycket trevlig kväll och dag.



Inte lätt att fånga tre barn på kort...



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan