2013-11-08

2013-11-08

5 koppar kaffe!

Det har varit två heldagar med kidsen torsdag och fredag. Det går magsjuka på dagis och killarna fick stanna hemma igår. Ikväll blev det även senare än vanligt för mannen pga AW. 5 koppar kaffe har fått mig att hålla igång. Dum som man är försöker man ändå hålla ett klanderfritt hem och stökar med kalasfix samtidigt. Får nog tagga ned på sånt när jag är ensam framöver om jag inte ska få psykbryt. Idag räddade dock babybjörn när jag fick hungrig bebis mitt i middagslagningen. 

Nu sitter vi iaf i soffan och alla barnen har pyjamas. Ipadsen är påslagna för kvällen och lugnet har åter lagt sig! Jag har en supersöt bebis i knät och två underbara brorsor bredvid. Så värt det ändå!!!



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan