2012-05-02

2012-05-02

Status - Första jobbdagen

Första jobbdagen är till ända. Jag lever fortfarande trots det underbara vädret ute idag som jag missade. Typiskt att det kom nu när jag började jobba. Tur att det var en lugn dag jobbmässigt. Jag fixade med min nya jobbdator en hel del och blev inkastad i lite miljöproblem för en kund. Så klart hann jag även med lunch och uppdatering på en massa nödvändigheter av mina trevliga kollegor.

Det kändes som en lagom dag och att ta tåget 07.07 känns absolut som en ok tid. Ska försöka komma iväg lite snabbare hemåt och ta kortare luncher framöver. Känns mer värt att komma hem till det fina vädret och alla mina killar hemma än att njuta av mina "ensamma" luncher just nu. Med ensamma menar jag att jag endast behöver bry mig om att stoppa mat i en mun. I min mun. Fast jag saknar all den friska luften man får när man är hemma. Passade på att köra en löprunda på 4 km ikväll, men fick sjukt ont i knät efteråt. Trist. Ska kolla med jobbet om jag får gå och kolla upp det genom dem. Bara för att säkerligen konstatera att det är löparknä jag har... Men overall en toppen första dag och nu är jag lite småvarm i kläderna och kan kasta mig in i mer avancerade uppgifter (hoppas jag).

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan