2012-05-08

2012-05-08

Jobbvardag

Oj. Nu är jag rejält inne i jobbsvängen igen. Har utvecklat i java för fullt sedan i fredags. Tiden går fort när man är kreativ kan jag meddela och imorgon är det demo för alla intresserade på jobbet. Upp till bevis! Men jag måste erkänna att jag är väldigt ovan med att sitta vid datorn hela dagarna och koncentrera mig, så har varit trött som få om kvällarna.

När jag kommer hem försöker jag bara vara med killarna så mycket som möjligt och bara njuta av deras närvaro. Även om Olle har varit ovanligt gnällig just den tiden de sista dagarna. Han är supertrött och somnar på två röda när jag lagt honom. Han har även två kindtänder som håller på och tränger sig upp. Det drar nog sitt strå till stacken. Men jag saknar alla mina killar hemma och blir glad när jag får små uppdateringar på mms av Håkan om de små aktiviteter de har för sig. Det värmer i mammahjärtat. Idag var Olle och pappa på utflykt ner till Vallentunasjön och de gästade en trevlig lekplats alldeles vid vattnet. Arvid var alldeles rosig om kinderna av all utelek så blir nog att ta med solhatten till dagis snart. Imorgon väntar regn så gäller att styra upp att rätt saker tas med till dagis. Lite hjälp på traven kan han här hemma ju få så här första veckan.


En sån här fin kille kan man inte göra annat än sakna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram Arvid
Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan