2012-05-23

2012-05-23

Lite vardag

Härligt med sommar! Lite varmt på kontoret bara, men markiser håller på att monteras nu. Var på intervju igår för ett uppdrag hos en telekomoperatör. Verkar spännande, men väldigt mkt att göra. De hade ett antal konsulter på gång så får se om det blir ngt. Men är det ngt jag inte gillar så är det intervjuer. Jag har ju ett jobb redan liksom...

På kvällen blev det utemiddag på framsidan och sen var vi ute och lekte med andra barn på gatan till kl var nästan 20. Då var det verkligen dags att dra igång nattningsrutinerna. Härligt med soliga och varma kvällar.

Btw - Min orkidé i sovrummet börjar bete sig mystiskt. Det ser ut som om det börjar växa blad högt uppe på en stam. Antar att det är bra då jag aldrig lyckats med detta tidigare?! Gammelfaster Eva, vi behöver experttips här! Det är alltså det ljusgröna partiet till vänster i bild jag menar.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan