2012-05-24

2012-05-24

Om gårdagens träning

Det blev ingen träning med jobbet idag. Jag var på bodypumpen igår och fick för mig att börja lägga på extra på några låtar (otroligt trött i kroppen idag). Otrolig kick ändå när jag känner att jag blivit starkare. Det blev lite extra på 3 muskelgrupper, ben (15 kg), biceps (7,5) och rygg (12,5 kg). Det är inga astronomiska siffror, men ni som kör bodypump vet hur ont det kan göra trots de låga vikttalen. Nu är det bara en gång kvar innan det blir sommaruppehåll just på det här pumppasset. Mitt kort går ut vid midsommar och jag tror jag gör uppehåll över juli. Tyvärr har mitt knä inte föbättrats så får se om jag ångrar meningen innan och köper träningskort ändå om löpning inte är ett alternativ. För er som aldrig testat bodypump ser ni en liten inspirationsbild nedan. 

Det fick istället bli fullt fokus på jobbet idag och kände mig riktigt produktiv. En liten kvällsprommis fick det bli ikväll och hur skönt var inte det i sommarkvällen!?


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan