2011-06-03

2011-06-03

Olle 3 månader

Hipp hipp hurra för lille Olle som fyller kvartalet imorgon! Jaha vart tog de här 3 månaderna vägen egentligen?! Snacka om att man går in i sitt mammaskal. Kanske hinner jag komma ut ur det innan sommaren är över.

Vår lilleman är fortfarande världens goaste. Vi tycker han är ännu goare nu när han sover om dagarna. Det höll i sig även idag när vi spenderade hela dagen i Skärmarbrink hemma hos Anna då han sov hur länge som helst i sträck. Vi var ute på promenad i det härliga vädret och ser Håkan åka förbi med jobbilen i Slakthusområdet. Stan är liten när man råkar stöta på sin käraste på andra sidan stan.

Olle gillar nu även vagnen och har inte gråtit alls de senaste två dagarna. Han älskar att spana in min svartvita sjal som jag brukar hänga för. Han brukar även låna Arvids sittdel när vi äter mat ute. Då använder han den som babysiter och är hur nöjd som helst (iaf en stund så vi får äta). Eftersom han är lite nöjdare nu så byter jag inte till sittdelen åt honom än.

Hans rinnande öga vill inte ge med sig än så han ser ofta ledsen ut när tårarna rinner. På senaste vägningen för nästan 2 veckor sen var han 62 cm och vägde 5830 g. Vi ska ha lite extra koll på vikten nästa gång på BVC då kurvan dalat lite, men jag tycker han ser så frisk och glad ut vår pojke så jag är inte orolig.


Sötnosen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan