2011-06-20

2011-06-20

Dagens Arvidbild

Efter regn kommer sol. Så även denna gång. Måndagen spenderades hemma med alla killarna (ja även mr då ju han förgyller våra måndagar hemma numera). Vi hade en lugn dag med rengöring av barnen, handling av mat, pysslande i trädgården, lek i lekparken, ammning, undanplockning inför städning imorgon m.m.

Arvid somnade i soffan kvart i sju. Han tittade piggt på mig när jag var in för att rätta till täcket. Smög ut väldigt snabbt! Han får ju inte bli vaken nu när vi ska sussa.

Till mitt förtret kraschade jag en Filippa K mugg igår. Så nu får jag köpa flera! Shoppingsuget börjar göra sig påminnt. Garderoben är ungefär 3 år gammal (från innan jag blev gravid med Arvid) så nu har jag mer än rätt att spendera Håkans lön på stan någon dag. :) Lite porslin och kläder följer förhoppningsvis med hem.

Arvid i den urfina t-shirten från Tobbe och Marie.
Han älskar alla färgerna.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan