2011-05-03

2011-05-03

Lite Olleinfo

Idag var jag och Olle in till stan igen då jag hade återbesök på MVC. Inga konstigheter där. Jag börjar bli van att röra mig inne i stan med lille vännen. Han är nöjd så länge som vagnen rör på sig. Kan bli en del vaggande vid rödljusen med andra ord.

Olle ligger ofta i gymmet och är nöjd. Han greppade en av figurerna idag och låg och drog i den ett bra tag. Han har sedan två veckor jollrat en hel del och "svarar" om man pratar med honom. Han är en snabbätare som jag kallar det. Han ammar på ca 5-10 min och anser sig sedan färdig. Det är ganska skönt, men innebär ju att han äter desto oftare. Om nätterna äter han bara två ggr numera vilket är helt ok. Han är rejäl våran lilleman och stora händer har han med. Idag var jag och köpte en "Min första bok" till honom så att vi kan registrera allt som händer. Fast man är nummer två i familjen ska man få sin uppväxt dokumenterad.


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan