2010-12-16

2010-12-16

Hej tomten!

Bättre sent än aldrig. Här kommer en liten utlovad lista på sådant vi önskar oss till vårt kära hem och annars:

Våffeljärn - Dubbelt. Gärna med smart sladdförvaring.
Liten stekpanna för induktionshäll - t.ex. för att göra omeletter ca 20 cm.
Snygg bricka som passar bra in på de nya svarta tavellisterna i vårt kök. Alla former gillas! Tips - Designtorget har mycket fint! Även annat fint att dekorera med gillas.
Presentkort på barnpassning - (har en del fester att ha turen att bli bjuden till i januari)
Miniorkidé i kruka - t.ex. från SIA (alltså en låtsas). Den ska få äran att pryda vårt badrum.
Det ska även denna tvål få göra.
Annars har jag spanat in en jättefin fågelholk på Folkhemmet som jag tyvärr inte hittar någon bild på. Ursnygg och den skulle gärna vilja pryda väggen i vårt kök. Det är den i rosa nyanser jag kikat på (Håkan är ovetandes om denna punkt på listan, men det kanske ni redan har listat ut).
Ett roligt sällskapsspel.

Sen tillägger även jag att fina ljusstakar och annat som gör hemmet mysigt är varmt välkommet även om Håkan tycker att vi har överflöd med sådant redan.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan