2010-10-27

2010-10-27

Tvättmaskinen går varm

Telefonen väcker mig. Skynda, skynda in i den varma duschen. Duscha, duscha, duscha. Klä på mig. Packa Arvids gosdjur till dagis (Nallens dag idag). Börjar med frukost.

Då får lilla killen för sig att spy ner hela sängen. Städerskan ska komma om ca 30 min, men kommer redan efter 10 min. Det är kaos hemma. Städerskan städar. Hon ville städa ändå och börjar med övervåningen. Jag förflyttar mig till nedervåningen med sjukt barn. Lillkillen mår inte bra. Vällingen vill han inte ha. Han bestämmer sig för att spy ett antal gånger till. Det är kaos på nedervåningen nu istället. Äntligen verkar det värsta vara över och jag vågar lägga lillkillen i en nybäddad säng. Pust. En jävlig förmiddag och nu hoppas jag resten av dagen blir bättre.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan