2010-10-18

2010-10-18

Inredningsdrömmar

Annars har jag fastnat i inredningsbloggsträsket just nu (igen). Tänk om man hade lite tid och mer energi. Såg ett helt fantastiskt "hemma hos" reportage från Sköna hem. Drömmer mig bort till detta underbara hem som faller helt i min smak. Jag måste genast kolla upp vad det är för snygg svart matta från IKEA de har i vardagsrummet. Kan tänka mig att flytta upp våran vardagsrumsmatta till sovrummet och införa denna nere. Tänk om man hade lite mer tid och lite mer energi. Kanske när yngsta ungen här hemma är ett par år (läs 12 år). Då ni ska ni få se på "hemma hos" reportage från Musseronvägen!

För övrigt är denna helt nya WallSticker från Ferm living otroligt snygg. Vi som verkligen behöver en "planerare" här hemma. Jag har dock ingen vägg över att offra till denna snillrika 1x1 meters skapelse. I nästa hus så... :)

Bild: Ferm Living

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan