2010-10-03

2010-10-03

Arvid storhandlar

Idag har vi varit på jakt efter vinterkläder till oss alla i familjen. Några kassar blev det med hem. Bland annat så har Arvid fått ny mössa med vad vi trodde var renar på (visade sig att det var giraffer när jag kollade in polarns hemsida) och så bytte vi storlek på vinterjackan till 92. Så här snygg kommer han att vara i vinter (det blev lite olika blå då byxorna är inköpta på polarn outleten på den tiden den existerande fortfarande):




Dock så hittade vi inga vinterkängor till Arvid. Jag kände helt enkelt inte för att lägga 1000 kr för ett par kängor från Vincent. Jag kände heller inte för att lägga 120 kr för ett par på Deichmann (hur kan de vara så billiga?). Kan det inte finnas ett par schyssta för ca 500 kr? Några tips någon? Jakten fortsätter.

Vi fortsatte med storhandling på ICA Maxi innan hemfärd från Häggvik. Arvid hade det superroligt och invigde bilarna de har som kundvagnar. Han hade det så skoj att han inte märkte att han blev trött...


2 kommentarer:

johanna sa...

Köp Vikings vinterkängor, de är grymma! Fått bäst i test i flera år också tror jag. Tål att vara i snöblask hela dagen lång. Har köpt de till Kalle i flera omgångar. Är nästan lika fina fortfarande så Olle för ta över dem sen. Är sjukt dyrt med barnskor, köper ju dyrare skor till Kalle än till mig själv känns det som. Tror viking-kängorna kostar 700:-, och till två barn känns det ju helt ok! Hoppas ni hittar några. Ett tips är att invetstera i flera par ullstrumpor och bara ha de i skorna. Kram och hoppas du och magen mår bra!

CattisL sa...

Men lilla gubben då! haha han är för go!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan