2010-10-18

2010-10-18

Bullmamman

Det var alldeles för längesen jag uppdaterade här på sidan. Vi har haft lite sjukstuga som avlöst varandra här hemma. Nu är den sista familjemedlemmen på väg att tillfriskna iaf (mr).

Vi har sysselsatt oss mest med att vara hemma och kurera oss samt småfixa lite i veckan. Vi har gjort höst ute och det blev väldigt tomt både på framsida och baksida när utemöblerna åkte undan. Jag passade på att genomföra mitt första bullbak sedan hemkunskapen. Så jag kan numera officiellt kalla mig för bullmamma och är mycket nöjd över resultatet. Jag har även försökt mig på att inhandla en del lampor från Mio som jag äntligen beslutat mig för. Alla (!) var slut på lagret. Suck, när man äntligen bestämt sig.


1 kommentar:

Margith sa...

Oj, så fina bullar. Synda att jag inte kan smaka! Härligt att ni friska igen. I Vallhov står fortfarande trädgårdsmöblerna ute och vissna blommor i krukorna.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan