2009-11-04

2009-11-04

Tankar från Filmstaden

Det är tyst. Vi är på besök i Solna idag. Camilla, Viktor och Arvid har alla tagit en stödvila. Jag håller ställningarna. Jag försöker vara tyst. Så tyst. Ikväll kommer karlarna hit och vi bjuder till på burgare. Håkan kommer så klart inte att missa Djurgårdens kvalmatch ikväll, så TVn kommer nog att få stå på. Myspys blir det hur som helst. Det känns som om det virvlar små snökorn utanför fönstret. Vintern är kanske här nu?!

Nu är det bestämt att de ska börja bygga bostadsrättshusen nära oss vid infarten till vårt område. Blir nog bra tror jag. Kanske genererar det några hammarslag under tiden bygget pågår, men sen räknar jag med lite mindre ljud från Arningeleden och så klart kommer de två nya husen att ge mer lä åt vår baksida (är jag överdrivet positiv nu?).

Nu ska jag googla fram några schyssta sängmöbler. Den här sängramen är min favorit än så länge.

1 kommentar:

Smilingmom sa...

Snygg sängmöbel! You go! Förresten, jag har en kavaj som hänger kvar här, den är din tror jag?

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan