2009-11-27

2009-11-27

Back on track

Arvid återhämtade sig relativt snabbt. Igår hade han bara 38.3 i temp. Idag är han så pigg att jag inte ens brytt mig om att ta tempen. Känns bra. Var lite orolig för svinis. Vi kommer ju inte att hinna vaccinera Arvid då vi håller på med ett antal andra vaccinationer inför vår resa till Thailand. Jag har redan dealat till mig att Arvid ska få ta sin andra Twinrix vaccination (mot hepatit A och B) hos BVC samtidigt som MPR sprutan (även kallad 18 månaderssprutan). Det ligger egentligen inte inom BVCs verksamhet att vaccinera mot Twinrix, men de var schyssta och ställer upp i dessa hektiska influensatider för att vi ska hinna med allt innan januari.

I förrgår när Arvid var som mest sjuk började han helt plötsligt att krypa på alla fyra. Numera gör han nästan inget annat. Bara när han blir lite till sig och ska krypa fort glömmer han bort att han kan och kör sitt gamla vanliga race på magen!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan