2009-11-03

2009-11-03

Nya upptåg

En milsten i Arvids liv inträffade precis. Han klättrade hela trappen upp själv. Jag var förstås alldeles bakom. Det går fort nu. Han har även försökt resa sig upp mot raka väggar och inte bara mot greppvänliga saker. Han gör det med blandad framgång. Han tippade in i en vägg igår. Alldeles innan det kröp han in i ett hörn och slog kinden. Stackars vår kille. Han är så modig och fortsätter försöka minuten efter. Kanske borde vi inhandla en sån där störtkruka för inomhusbruk. Vet själv att jag hade en sån när jag var liten.

Han har även kommit på hur man sätter sig ner efter man har rest sig upp. Det blir lite lättare då. Ibland kör han träningspass. Ställer sig upp, sätter sig ned, ställer sig upp, sätter sig ned och så fortsätter det...

Igår var hela familjen och badade på Gym och sim. Arvid gillade det som vanligt. Jag var hem en vända och åkte sedan tillbaka för att köra måndagens spinningpass. Nästa vecka blir det ny musik. Det gillar jag.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan