2009-11-08

2009-11-08

Fars dag

Jag och Arvid sov längre än pappan i familjen imorse. Vi fick en chans till och tvingade pappan att ligga kvar så att vi kunde uppvakta honom. Han fick fina ramar av Arvid med foton i att ta med sig till jobbet.

Sedan fortsatte vi firandet med riktiga karlasysslor ;) vilket bland annat innebar montering av sista garderoben i sovrummet och en del skruvande. Jag passade på att köra ett bodypumppass där emellan. Vi rundade av dagen med en utsökt Pad thai (utsökt för att vara första gången vi lagade det). Vi tog en riktig slapparkväll och kikade på Ensamma mammorna och Along came Polly. Det var en riktigt skön avrundning på veckan.

Imorgon blir det frisören (med Arvid med). Om det spårar ur kommer Håkan till undsättning. Han jobbar ju några minuter därifrån bara. Vi får se hur det går. Förhoppningsvis får jag även träffa kära Karin som är på besök i Stockholm. Hon har flyttat hem till Svedala igen hela vägen från Aspen. Hoppas hoppas.

Funderar på ett besök till Sandviken på onsdag. Vi får se! Ska snacka ihop mig med Camilla & Viktor om vi ska åka ihop. Hoppas lilla Stella snart kan ta emot besök!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan