2009-11-09

2009-11-09

En vanlig dag

Har spenderat en lååång dag inne i stan. Började med klippning. Är numera mörk med lite rött inslag. Luggen är numera sned och jag är redo för en mörk vinter (man blir det med mörkt hår). Behöver jag säga att Arvid skötte sig? Tänkte väl det...

Efter det gjorde jag lite okynnesshopping. Nya löpare (det är ok att köpa nytt när man säger att det är till julen) och lite nya underkläder. Lyx! Träffade äntligen kära Karin som jag inte sett på två år. Tänk vad tiden går fort. Mysigt att ses var det hur som helst.

Hade tänkt att vaccinera mig idag innan jag åkte. Tur var väl att jag bestämde mig för att göra det någon annan dag. Charlotte åkte dit och stod i kö 2,5 h... INTE skoj med ett litet barn med. Nu är vaccinet tyvärr slut (igen). Så får vänta på att någon fabrik där ute lägger lite kol på elden och producerar lite nytt...

På onsdag åker jag till Sandviken. Bestämde mig precis. Nice!


Pappa busar och sätter fast påsklämman på tröjan. Hur får man bort den?

1 kommentar:

CattisL sa...

Haha sötnosen våran! Lik mamma på kortet! Vi ses imorgon! *längtar* Kram kram

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan