2009-11-28

2009-11-28

4 år tillsammans

Igår firade jag och Håkan 4 år med mys hemma i huset. Vi lagade god mat och hade myskväll. Vår lilla familj har det verkligen härligt. Jag älskar mina killar!!!

Allt känns kanon just nu. Vi har nu landat i huset ordentligt och börjar verkligen komma i ordning. Det leder ju så klart till många fler fina stunder ihop med familjen utan att känna krav på fixande (som man känt ett antal gånger det senaste året). Arvid är underbar och helt fantastisk! Snart är en lång härlig jul här och sen bär det av mot Thailand. Vi tre på den kritvita stranden. Jag har redan den bilden framför mig...

Den senare delen av kvällen igår tillbringade vi sedan i TV-soffan. Hur kan man låta bli när Idol och Söderling bjuder på show?! Jag orkade dock inte sista setet utan kröp i säng. Vi hade ju mycket att fira även idag! Nu håller vi tummarna för Söderling ikväll!!!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan