2009-11-29

2009-11-29

Halvdäckad

Vi firade Arvids kompis Maja på hennes 1-årsdag igår. Var lika galet som på Arvids kalas. Det var dock väldigt trevligt. Dock så kände jag mig krasslig och blev sjuk som ett brev på posten när jag kom hem. Har varit dålig sen igår, men börjar känna mig lite bättre nu på kvällen. Har dock fortfarande huvudvärk och ont i halsen. Jag har precis kommit fram till att jag verkligen ska börja uppskatta att vara frisk mer när jag väl är det! Typiskt nog blev man ju fast i Robinson igår och det gick inget bättre för Söderling fastän jag låg gömd under filten för att jag inte vågade kolla under tie break....

Arvid är en riktig stjärna här hemma. Han har lärt sig att skrämma mamma och pappa genom att säga -Bu! och så har han lärt sig att försöka blåsa ut ljuset när man ber honom om det. Vi är mycket stolta föräldrar!

Vi fick nog titeln som världens tråkigaste föräldrar idag så måste försöka aktivera Arvid med något imorgon. En promenad borde jag klara av i alla fall.

Mmm. Det är gott med tårta!!!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan