2009-06-09

2009-06-09

Slutammat

Jaha. Nu känner jag absolut att jag närmar mig 30 strecket. :) Sitter numera i soffan med en bandagerad vad. En minut innan slutet av världens roligaste salsasteppass så small det till i muskeln. Gjorde asont och fick avbryta träningen. Kan inte använda vadmuskeln och det är mycket svårare att undvika än vad man tror. Typiskt.

Idag är det fyra dagar sedan Arvid ammade sist så därmed är nog min och Arvids amningssession över. När jag ser tillbaka på aminingen så är det med blandade känslor. I början kände jag mig väldigt låst och satt konstant i soffan och ammade. Jag fick knappt paus till att gå på toaletten. Sen när vi började få lite rutiner och Arvid bara ammade ca varannan timme blev det mer så att jag kunde se det som en mysig stund. Man kommer varandra så nära och han ser på mig som om jag är världens bästa när han ligger där i min famn. Så har det varit enda tills nu. När vi började med riktig mat sinade mjölken ganska snabbt och på slutet ammade jag bara på morgonen tills för 4 dagar sedan. Jag ammade Arvid i lite drygt sju månader.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan