2009-06-28

2009-06-28

Emil & Sofias bröllop

I helgen sov jag borta från Arvid för första gången då jag var på bröllop. Bröllopet var jättefint och brudparet var så vackert! Mer tur med vädret kunde de knappast haft. Det var min kusin Sofia som gifte sig. Festen var jätteskoj och all släkt på pappas sida var där. Att sova på hotell gjorde underverk för en trött mamma.

Självklart saknade jag lilla Arvid, men han verkar inte ha gått någon nöd på hemma hos pappa. Han var så glad när jag kom hem. Kändes dock som han växt en massa under tiden jag varit borta. Nu hoppas vi att brudparet får en underbar bröllopsresa till Rom.

Syskonen Lind

Emil, Sofia & lilla Alice
Kusin Sara och Catrine

1 kommentar:

pappan, mamman och lill-korven sa...

Gud vilken fin klänning du hade Maria :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan