2009-06-08

2009-06-08

Ny vecka - nya tag!

Appropå systers inlägg om ont i konstiga muskler. Rensade ogräs i alla buskar samt gödslade dem med koskit igår. Arbetet är inte helt klart utan är tänkt att fortsätta idag. Men aj vad ont jag har i vissa ryggmuskler. Men måste säga att jag tycker det är jättehärligt att dona i trädgården. Det är vad jag kallar vardagslyx numera. Testkörde vår nya trimmer och häcksax igår. Mycket nöjd. :)

Ingen vidare svenskhelg, men var ju väntat. Vi svenskar har inte förmåga att prestera när vi har fritt fram att håva in medaljer. Visst kalla mig pessimist, men visst har det väl alltid varit så på sistone? OS och fotbolls EM är ju ett par exempel och helgens resultat gav inte mersmak...

Det är en härligt solig dag idag och tror det blir en långpromenad in till Vallentuna tillsammans med Charlotte och hennes Maja för lite babysång m.m. Life is good.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan