2009-06-14

2009-06-14

Är det juni sa ni?

Vilket ruttet väder det var/är i helgen. Har nog aldrig sett så mycket regn och gråa moln någon gång. Vädret i juni brukar dock vara såhär om jag inte kommer ihåg helt fel. Ok i maj, juli och augusti. Vi håller tummarna för kommande sommarmånader och såklart för nästa helg. Vi firar midsommar i Ginborn enligt tradition. Förutom förra året då Håkan hade jour. Blir mycket mys och avslappnad stämning om jag känner mina vänner rätt.

I fredags var vi på mammagruppsmiddag hemma hos vår grannar Charlotte och Markus. Det var intressant att få träffa alla respektive som man hört så mycket skvaller om på tisdagarna. Alla fem barnen skötte sig mycket bra och vi föräldrar kunde avnjuta god middag och trevligt sällskap.

Vi har fortfarande inte planerat vår semester. Har lite ångest över det då den ju är runt knuten. Först ska vi dock fira midsommar och sen bär det av på bröllop i Umeå helgen efter. Kanske ska vi inleda den med att bygga ut och sätta räcken på altanen efter ett av alla de förslag jag ska ha tagit fram tills dess. Har bara ett enda förslag just nu och med det så blir altanen STOR! Det gillar jag.

Stora killen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan