2009-06-02

2009-06-02

Första tanden

Idag kände jag det första lilla risgrynet i Arvids mun. Det är den vänstra framtanden i nedre käken som tittat fram. Det är bara lite vasst man känner och inte hela tanden som Håkan trodde när jag började stoja på nedervåningen. Ett stort ögonblick i våra liv har därmed inträffat idag! Jag blev lite rörd. Arvid var precis som vanligt och förstod inte varför vi började gräva runt i hans mun när vi aldrig gjort det tidigare...

Gymkortet på gymmet här i Vallentuna (Vallentuna Gym & Sim) är numera inhandlat och jag premiärtränade på gymmet under kvällen. Blir att testa något pass i veckan. Köpte ett år utan att provträna. Man måste satsa friskt för att vinna. :)

Om byxorna hade varit lite kortare hade det gått lättare....

Se upp här kommer jag!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan