2009-06-03

2009-06-03

Arvid - Världens snällaste bebis

Mycket händer med Arvid nu. Förutom tanden igår tror jag faktiskt inte det är så lång tid till det han kryper. Han tar sig lite framåt och kommer upp på alla fyra en liten stund.

Arvid är så snäll, så snäll. Jag kunde inte önska mig en snällare bebis. Han är så nöjd hela dagarna och tycker om att ligga för sig själv på filten och leka samt rulla runt i gåstolen. Jag är alldeles för bortskämd. Han är även hur lätt som helst att få att somna om dagarna och kvällarna. På dagen är det bara att lägga honom i vagnen och på kvällen är det bara att ge välling och sen lägga honom i sin säng. Om jag fick önska mig något litet är det i så fall att han sover lite längre om morgonarna. Nu vaknar han vid sex ibland, men brukar som tur är somna om en stund till för det mesta.

Imorgon är det babycafé och sen långpromenad till BVC i Vallentuna centrum för vägning och mätning. Var en månad sen sist nu. På fredag åker jag ut i skärgården med jobbet på partaj. Det ska bli hur trevligt som helst!

Liten bebis på stor gräsmatta

Arvid i kvällssolen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan