2009-06-25

2009-06-25

Helgbravader

Imorgon bär det iväg norrut. Närmare bestämt till Umeå på bröllop. Jag åker själv och lämnar Arvid och Håkan hemma. Bror, syster och pappa åker också då det är min kusin Sofia som gifter sig. Ska bli jätteskoj att åka iväg lite och lyxigt att få sova två hela nätter på hotell. Ska njuta varje minut jag har stängda ögonlock. :D Och så klart över att få gå på fin fest i detta härliga sommarväder! Vad är vackrare än två lyckliga och kära personer? Suck, vad är väl en bal på slottet?...

Idag fick min vän Lisa en liten kille. Ellie blev därmed storasyster till lille Collin. Så roligt vännen! Stort grattis. Det bara trillar in bebisar i min värld numera. Det gillar jag.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan