2009-06-21

2009-06-21

Jag lever

Är därmed tillbaka i bloggandet efter en kort tids frånvaro. Har haft "bättre" saker för mig i veckan. Jag och Håkan bytte av varandra förra veckan med att hålla sig hemma. Vi var ute på äventyr varannan kväll fram till i torsdags då vi begav oss mot Sandviken för midsommarfirande hos Sandra. Jag var alltså ut och svirade i onsdags med gamla jobbkamrater. Åt och drack lite på medis, kikade på båtarna i Volvo Ocean race innan vi avslutade på ett turisthak i Gamla stan.

Sammanfattar kvällen med tre kommentarer:
  • mycket härligt att vara tillbaka i verkligheten efter graviditet och amning
  • förstår mig inte på de som seglar jorden runt på stora läskiga hav i en liten sportbåt
  • stans sämsta service erbjuds på Temple bar i gamla stan
Sammanfattar dagen efter med en kommentar:
  • jag inser nu vilken skada tre starköl kan göra med en nybliven stackars mammas välmående

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan