2015-06-11

2015-06-11

Nationaldagsfirande på Lidingö

Vi fick en underbar dag på Lidingö hos A&G. Ok. Barnen började luncha med grillad korv. 13 små illbattingar hade vi alla samlat ihop till. Full fart hela dagen med andra ord. För oss vuxna var det knytis och det blev ett finfint bord med allehanda sallader, pajer och så klart en massa grillat till. Badbaljan var fylld med dricka till oss vuxna. Lyxigt värre!

Med mycket trevligt sällskap gick tiden alldeles för fort och det blev till att stanna på middag. Buffé nr 2. Inte helt fel om jag säger så. Blev ingen nattmacka den kvällen om jag säger så.

Värmen hånade oss med sin fråvaro. Solen tittade fram lite då och då så var ändå härligt. Jag var hurtig och tog på mig klänning, men frös faktiskt inte nämnvärt. Det kom till och med en liten regnskur. Fast vädret stoppade inte den lyckade dagen utan vi kunde vara ute ändå.

Elsa sov bara 20 min bilen ut till Lidingö och var lite smått mör efter en heldag med lek tillsammans med alla barnen. Med lite vilja höll vi henne vaken i bilen hem och hon slocknade nog innan hon la huvudet på kudden. :)

Det var så trevligt. Härligt initiativ! Tack för att vi fick komma.



















Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan