2013-12-01

2013-12-01

Lek med vatten

När Arvid var liten, ungefär 2-3 år gammal var det väldigt populärt att stå vid diskhon och leka med vatten. Att hälla mellan koppar och glas. Det blir väldigt blött, men det är ju så roligt! Håkan satt och tittade på gamla foton och filmer här om dagen då han inlett projektet att rensa och städa bland dessa. Vi ligger ungefär 5 år efter i sorteringen och städningen innan och nu har han kommit till 2010. Sakta men säkert så! Fast det är ganska långt kvar då Olle inte ens fanns 2010. Vi har ganska många foton på honom. :) Hur som, Arvid fick då se en film från när han lekte med vatten och vips så blev det ju väldigt poplulärt igen! Nu har han sällskap av lillebrorsan. De är så fina ihop!


1 kommentar:

Farbror Göran sa...

Var ju en av mina favorit sysslor när vi var ute på gamla landstället Källsmora!

Dock har jag för mig att det höll i sig betydligt mycket längre än till 5 års ålder för mig haha ^^

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan