2013-12-03

2013-12-03

A home - Nytt namn

Nu har jag börjat fila på ett nytt namn på bloggen. Tänkte att det var dags då ju Elsa inte är någon lillprins. Det var så angeläget att byta att jag ännu ej har hittat en bloggmall att byta till. Den gamla gröna ska ut och något nytt fräscht in. Så inom kort hoppas jag på fler uppdateringar här på bloggen. Ska bara ta mig tid att surfa någon dag. Någon som har tips på någon stilren bloggmall jag kan norpa?

Så vad tycker ni om den nya rubriken? Hiss eller diss? Tyckte det var lite fyndigt (för den som missade det är bokstäverna i A--H-O-M-E våra namns första bokstäver). Tyvärr är det ju någon som redan registrerat domänen ahome.se annars kunde jag norpat den med. A home tycker jag passar den typ av blogg jag har dvs en blogg med fokus på vår familj. Lite annat blir det ju så klart, men mitt syfte är ju främst att dokumentera vårt liv och lite annat som händer. Skoj för barnen att ha när de blir större och för alla andra som vill följa våra liv.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan