2013-12-03

2013-12-03

2 år senare

Ja, så här två år senare fick vi upp våran "John". En tvättställning som JMs kunder fick tillfälle att köpa. Vår tvättstuga har inga bra hängningsmöjligheter då vi var så dumma att inte välja torkskåp istället för torktumlare (som vi aldrig använder). Så vi slog till på denna torkställning som är hur smart som helst och helt ok design har den med! Vi har dock dragit oss för att borra i kakel med allt vad det kan innebära och har tänkt leja bort monteringen. Det har aldrig blivit av. Fast nu fick vi tummen ur och gjorde det själva. Catrines Martin lånade ut grejer så det fanns liksom ingen återvändo. Nu sitter den där! Inga sprickor i kaklet blev det och vi har hängt den första tvätten utan att den trillat ner. Det enda jag har fundering på nu är att jag måste ha någon bra plats att lägga tvätten när jag vikt den. En ny lite längre pall kanske är ett alternativ?! Alltid är det något! :)


Mr handyman. Peltor kids kommer till användning fortfarande! haha

Smart funktion med tre lägen 
(eller egentligen 4 om man väljer att bara ha en helt uppfälld)



2 kommentarer:

Lisa & livet från den ljusa sidan sa...

Schysst! Men varför inte tumla? Jag tumlar typ allt! (Iallafall barnkläder)

Maria sa...

Jag vet inte varför jag inte gillar torktumling egentligen. Tycker liksom allt blir så skrynkligt och ibland så blir alla resårer kassa. Kanske är det vår tumlare som behöver bytas ut fastän den var helt ny när vi flyttade in? Kanske ska ge det en chans.

Sen ska man ju iofs inte tumla pga miljöpåverkan, men det är mycket man inte borde. ;)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan