2013-06-24

2013-06-24

Sommartider

Jag ändrade lite i min semesterplanering och körde tre dagar till och får min semester på torsdag. Så segt att sitta i heldagsmöten och se det underbara vädret utanför. Men vad gör det när jag får komma hemma till riktig semesterfeeling! Håkan fixade underbart grillat och killarna tog några vändor på sparkcyklarna. Killarna har varit hemma med Håkan och de har bland annat monterat det nya fotbollsmålet vi köpte på ToysRUs i Valbo. Mycket fint och Arvid tog plats i målet. Tror han gillar att vara målis. Olle gillar mest att skjuta mål. De lekte i bar överkropp till sen kväll och inte förrän vid 21 fick vi dem i säng. Vi har nog redan ställt om till sommartider. Snart får jag vara hemma hela dagarna med mina fina killar. Tjohoo!









Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan