2011-12-15

2011-12-15

Julrush

Pust och stön. Nu är äntligen julklappsshoppingen klar. Till och med städerskan ska få sig en liten present som tack för att jag får ett sånt välstädat hem varannan vecka. Olle har snällt hängt med i vagnen ett par vändor till Täby Centrum, som för övrigt börjar bli riktigt fräscht igen nu när renoveringen pågått ett bra tag. Det ska ju byggas ut och bli en av Sveriges största (hoppas störst är lika med bäst)... 

Mitt i all julklappsshopping har jag även införskaffat mig tillräckligt mycket material till tavelväggen. Så det blir kanske till att spika upp lite tavlor i helgen om jag inte är för sliten efter julfesten imorgon. 

Här kommer att par bonusbilder på Olle för att inte inlägget ska bli allt för tråkigt. Han älskar när kameran kommer fram och försöker fånga den. Han får då lätt en lite wild and crazy look. För övrigt är han nu ute på kortare promenader på egen hand då han lämnar möbeln han håller i bakom sig. Tror han tycker det är skoj att han vågar. Det slutar med att han sätter sig ned mitt på golvet. Han är verkligen på gång nu!


1 kommentar:

Anonym sa...

Olle är verkligen lik dig!
Kram Sofia

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan