2011-12-17

2011-12-17

Julfest

I fredags var det julfest på jobbet. Det var hur skoj som helst. Uppenbarligen eftersom jag kom i säng halv fem. Det är typiskt då man tänker att: Det här kommer jag att ångra imorgon. Så klart gjorde jag det, men då det blir rejäl fest ungefär en gång om året är det bara att bita ihop.

De hade ordnat hur fint som helst på kontoret och det var skoj att hamna i det "Rosa rummet" med folk som jag i stort sett aldrig pratat med tidigare. Lite nya bekantskaper på jobbet och sen en hel del fest och dans efter det. När DJen på jobbet packade ihop drog vi vidare nedåt stan. Vi landade på Solidaritet och slog klackarna i taket. Nu är jag taggad på att komma tillbaka till mina roliga kollegor igen. Men först ska jag njuta av sötiskillarna här hemma i 5 månader till.


 


Bild: Finest.se

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan