2011-02-18

2011-02-18

Taktil massage

Igår var jag till grannen och fick Taktil massage. Det har gjort så att båda hennes förlossningar kommit igång inom ngt dygn efter massagen. Tänkte att det kan vara värt att testa. Nu har det gått ett halvt dygn och ingen tillstymmelse till förlossning än så länge... Men, det var lätt värt ett testskott då det samtidigt var väldigt skönt!

Jag har fått skäll att jag inte uppdaterar på bloggen varje dag i dessa tider så ska skärpa mig och skriva ngt varje dag så länge som vi är kvar hemma. Även om det bara är -"Nähe, inte idag heller".

Annars lever jag något sorts husmorsliv här hemma. De aktiviteter jag sysselsatt mig med senaste dagarna talar sitt tydliga språk; Gjort storkok av köttgryta och köttfärsbiffar och fryst in, fållat Arvids gardiner, sytt nya gardiner till vårt sovrum, varit till återvinningen, tankat bilen, sorterat ut Arvids garderob, bakat kärleksmums och så klart en del fika och luncher med nära och kära. Jag hittar ständigt nya saker att föra upp på husmorslistan och nu återstår att baka bullar, rensa avlopp och fixa så att alla reservknappar man får med nya kläder hamnar i en praktisk burk istället för i alla lådor i hela huset. Kanske orkar jag eller så är det dags att lägga ner snart. Jag menar, hur kul är det att rensa avlopp egentligen?!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan