2011-02-24

2011-02-24

Näe - inte inatt heller

Tack alla som hejar för att bebisen ska komma snart! Jag hoppas innerligt att den gör det. Just nu tror jag att jag kommer att bli igångsatt om en och en halv vecka för det är verkligen stiltje där inne i stora magen.

Farmor fick åka hem igen idag, men det var bra att de fick ett par dagar tillsammans här hemma. Arvid kommer inte att bli ett dugg förvånad nu om det är farmor som är där igen om han vaknar mitt i natten och vi har åkt in.

Arvid har haft en jättejobbig hosta och det gör så ont i en när han vaknar och blir förtvivlad. Med hostande var 10 sek fick det vara nog. Idag åkte vi till läkaren och fick lite riktig hostmedicin. Mollipect lär göra skillnaden.

Fina tulpaner från farmor

Busiga familjen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej


Riktigt bra guide idag pa en heldagsutflykt i Saigon med omgivningar. Vi har krupit i tunnlarna och varit pa div. museer mm.


Nu ska vi pa markanaden och kaka lite samt ga pa Rex hotel, dar journalisterna satt och spanade under kriget. Allt ar jattebilligt har. Svart att gora av med pengar.


Ha det gott!
Vantar ivrigt

Kram




Margith och Stefan

Katrin sa...

Den kommer så småningom - ut måste den ju!

Du får tänka på stackars mig som har hela 68 dagar kvar =)

Stora kramar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan