2011-02-25

2011-02-25

Ännu en dag som gravid

Jag har lite känningar om nätterna och vaknar runt tre. Det blir ju så att man ligger vaken en stund och funderar på om det är dags innan man somnar om igen. När det sen blir morgon och man märker att det inte blev mer än just de där små känningarna så blir man ju lite besviken. Är det dumt att börja uppmana värkarna att ta mig med dunder och storm!? Antar att jag får äta upp det om ett par dagar...

Här hemma händer det just ingenting. Vi bokar inte upp oss på några aktiviteter om kvällarna och jag har inlett ett Greys Anatomy race här hemma om dagarna. Jag är väldigt glad just nu att jag inte kollat på serien tidigare för det innebär att jag bara är i slutet av säsong 3 just nu och har en massa avsnitt kvar att avverka här hemma på soffan. Det är alltid något att trösta sig med.

Dagisfrökens och min konversation idag:
-Är det tungt?
Mitt svar: - Ja, nu förstår jag inte hur du menar! :)
- Det skulle jag inte heller göra om jag svalt en medicinboll. :)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan