2011-02-19

2011-02-19

Fortsatt väntan

Arvid blev dålig efter dagis igår och spydde ett par ggr. Det är visst något som går där just nu. Lillkillen var jätteduktig, men man blir så klart lite ledsen i mammahjärtat. Blev även lite orolig att förlossningen skulle börja mitt i allt detta, men det hände så klart ingenting. Känns lite overkligt att det någonsin kommer att komma en bebis just nu. Så jag säger: -Nähe. Inte inatt heller.

Idag är det superkallt ute och med en höggravid och en halvkrasslig i familjen är det lite svårt att aktivera oss. Kanske vågar vi oss ut en stund när solen värmt upp lite. så siktar på en riktigt lugn lördag här hemma. Kanske ska ta mig den där dagen med praliner på soffan som jag pratat om sedan jag gick hem...

1 kommentar:

johanna sa...

Åh vad spännande! Följer er här från Thailand :) Kram och lycka till!

ps har druckigt några limeshake för dig. Förstår varför ni gillar Koh Lanta, helt fantastikst här!!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan