2011-02-10

2011-02-10

Nakna familjen

Idag var mitt sista besök på MVC (om jag får bestämma). Allt såg toppenfint ut. Järn, äggvita, magmått, blodtryck m.m. Bebisen ligger med huvudet nedåt och har sjunkit ner en bra bit, men är inte helt fixerad än. 135 i hjärtljud så det var inget nytt. Det har den haft i stort sett alla ggr jag varit där. Nu håller vi tummarna för att jag slipper gå på nästa planerade besök som är den 3 mars. Huvaligen, tänk om det blir en marsbebis! Det är jag absolut inte inställd på.

Eftersom jag ändå var inne i stan passade jag på att hämta ut våra foton från fotografen. De lite mer personliga åkte upp i sovrummet medan en förstoring fick plats i vardagsrummet. Ni får inga close ups på dem, men gillar verkligen fotot på familjen ni skymtar i bakgrunden. Fotografen var inte sen att försöka boka upp oss på en bebisfotografering. Det känns ganska nära till hands måste jag säga. Fick se så söta bilder de framkallat på fotografens systerbarn här om dagen.

Sovrumsväggen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan