2011-02-18

2011-02-18

Arvidanekdoter

Här om dagen fick jag ta med första teckningarna hem från dagis. Det är ett mäkta stolt mammahjärta som bankar. Arvid kan nu räkna till 10 med siffrorna i rätt ordning och alla färger blir rätt i stort sett varje gång. Han har till och med snappat upp och säger rätt om avancerade färger som grå och orange. Tycker jag är duktigt!

Arvid trivs som fisken i vattnet på dagis. Han är alltid glad när jag lämnar och han står med fröken och vinkar så glatt i fönstret när jag går utanför. Igår fastnade han för att gå balansgång på dagis. Han bara fortsatte och fortsatte och skrattade hejdlöst. Det är alltid skoj när fröknarna berättar lite om vad han har för sig för hyss.

Nästa vecka har de Hasaloppet på dagis vad det nu innebär. Vi får se om vi kan vara med och det ska bli spännande att kolla in de små pyrena ute i snön.


Arvids verk

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan