2010-05-26

2010-05-26

Vernissage

Idag kom jag till dagis och det är fullsmockat med folk där. Det är vernissage och barnen ställde ut sina alster. Hur dålig förälder är inte jag då som missat detta!? Nåväl, den var ju inte över när jag kom dit så jag och Arvid gick och kikade lite. Vi tog dock inga popcorn som bjöds. Arvid ställde inte ut ngt alster alls för han gillar inte att måla eller rita. Det gör han inte hemma heller. Han rullar hellre med sin krita än ritar med den. På dagis börjar han visst gråta så fort han får en krita, pensel eller roller. Hehe. Blir nog inte ngn liten konstär av vår gosse inte. Inte lär han klara rittestet på BVC heller. Hehe.

Arvid hade dock planterat ett litet frö så starten på en blomma fick vi ta med oss hem i en kruka. Vi ska vårda den ömt och se vad den fula ankungen blir när den blir stor!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan