2010-05-30

2010-05-30

Små projekt

I fredags var jag och lillkillen hemma all alone. Vi åkte och storhandlade ihop inför lördagens middagsbjudning. Hehe. Vilket fredagsnöje, men vi har det så mysigt när han sitter där i kundvagnen framför mig och skrattar. När jag blev ensam vaken kvar blev det lite rödvin och till att sy gardiner. Ja, jag tänkte fel ngn gång och fick göra om, men det borodde inte på vinet. :) Nu har vi iaf gardiner i sovrummet efter 1 1/2 år i huset. Det går framåt... Det är dock inte klart eftersom jag ska sätta upp 4 längder så hälften återstår. En annan fredag kanske.. En annan fredag kanske ni även får bilder från sovrummet som fortfarande inte är färdiginrett...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan