2010-05-30

2010-05-30

Fröken Tilla

Vilken härlig dag det var idag! Strålande solsken och jag och Arvid fick äran att närvara vid fröken Tillas dop i Gustav Vasas kyrka på Odenplan. Tyvärr tog jag inte ett enda foto. Bad me! Hoppas på att några kära vänner lägger ut några på Fejan. Tilla skötte sig galant även när den ganska torra prästen (får man säga så?) blötte hennes huvud. Familjen Johansson/Karlsson var underbart vackra som vanligt och de bjöd på magnifik fika efteråt i glada vänners lag. Arvid skötte sig galant fastän han inte sov eller åt innan vi åkte dit. Våra rutiner idag gick lite i stöpet då han sov till kl 10 idag (vi är ganska bortskämda föräldrar)! Huvudpersonen för dagen är en riktig godbit och vi önskar fröken Tilla Kerstin Ingrid all välgång i livet!

Mors dag firade vi redan igår och jag fick fina blommor av killarna. Tycker kanske inte att man behöver fira den här dagen så jättespeciellt utan man kanske ska skänka en extra tanke till alla barnen som inte har någon mamma istället. Men jag kan ändå inte låta bli att le lite när jag ser de fina blommorna på köksbordet och tänker på hur lyckligt lottad jag är...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan