2010-05-25

2010-05-25

Dagissnack

Idag har Arvid varit med dagis på utflykt till ICA(!). Det var ett annorlunda sätt av förskolan att valla runt de små. Det var säkert uppskattat då Arvid älskar att handla. Speciellt nu när han får gå runt i butiken själv. Snart upptäcker han väl vad godis är och blir en av de ungar som ligger och skriker vid kassorna. Den dagen den sorgen...

Fröken kom bärandes på Arvid när jag kom dit idag och jag frågade om han var ledsen. Hon svarade att hon inte trodde att Arvid varit ledsen en enda gång på hela dagen. Det värmer i hjärtat att höra att han trivs på dagis för hemma är han då ledsen fler än en gång under en dag. Kanske för att han inte har så många roliga lekkamrater här hemma... Vad vet jag?! Vad jag vet är iaf att vi kan lämna honom på dagis och känna oss trygga med det. Det tycker jag om!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan