2010-04-27

2010-04-27

Stäng dörren!

Man hör Arvid öppna toalettdörren och gå in. Där inne hör man honom snacka lite för sig själv. Slå lite på badkaret. Öppna och stänga badrumsskåpen. Men så var det ett nytt ljud där inne. Han lyfte på toalettlocket och släppte det igen. När jag kommer in så ser han SÅ oskyldig ut! Jag lyfter på locket och inser att han släppt ner reservknapparna till hans nya vantar. Nu har även ett av hans leksakståg åkt i. Han ser väl att vi slänger i grejer där och de snappar upp sånt så fort! Nu blir det till att hålla toalettdörren stängd framöver. Snart åker det väl i något där som faktiskt är av värde typ min nya Iphone! Undrar om jag skulle överleva ett sådant bakslag... ;)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan