2010-04-21

2010-04-21

Babynytt

Idag tänker jag extra på kära S som har planerat födelsedatum för sin lilla bebis. Snart ska Vilmer få ett syskon! Så skoj och så spännande. Vi håller tummarna. Jag har även turen att få gå runt och känna spänning mest varje dag då ungefär 8 (beroende på när jag räknar) nära eller lite mer avlägsna vänner ska ha barn andra halvan av april. Hittills har två bebisar tittat fram. Två killar. Jim och baby X. Har inte fått träffa sötnosarna än, men ser fram emot det. Har bl.a. två kollegor som går och väntar smått i dagarna. De säger ju att mitten av april har de vanligaste födelsedagarna på året. Det stämmer nog om jag får säga mitt. Lillkusin Viktor föddes ju då förra året också. Mysigt med bebisar. Har glömt bort hur gott de luktar. Mmm. Vad jag ska gosa med dem när jag får chansen.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan